2008. szeptember 20., szombat

Bejegyzés 6

"Változások

Itt van az ősz, itt van újra. Nagyon elcsépelt, de hát ez az igazság. Az egész nyáron oly nagyon várt suli elkezdődött végre. Idén több szempontból is más, mint az eddigi tizenegynéhány évben. Egyrészt hamarosan végzek, és erre csak valamikor mostanában kezdek rádöbbenni. Másrészt sok a változás körülöttem. Elment egyik legkedvesebb évfolyamtársam - remélem mondhatom, barátom - Szíriába, elmegy más is... Egy év után újra a "régi felállásban" járok órára, ami igencsak furcsa volt ma. Nagy szamár fejemben meg olyan gondolatok kergetőztek, hogy "nem is neki kéne tartania az órát." meg "igen, ezt tanultuk vele tavaly". De a kegyelemdöfés az volt, mikor már úgy-ahogy visszarendeztem elkalandozó gondolataimat, hogy az órát tartó tanár kezdte emlegetni kollégáját. Jajj. És még el se ment, én meg már a kardomba dőlök. Lesz itt még nagy sírás-rívás.
Visszatérve a változásokra, a létszám is jelentősen megcsappant, alig voltunk páran ma. De nem is vették fel az órákat többen. Szépen kiírtották a fél szakot, mit ne mondjak.

Változás még az a kuszlik is, ahol most vagyok. Szobát nem kaptam a koliban (Egy hónapra minek? Én nem is értem...), egy használaton kívüli helyiségben vagyok, fürdő, wc, víz nincs, konnektor a másik helyiségben, mint ahol az ágy, meg a net is. Wunderschön. Tegnap, tegnapelőtt, azelőtt bulik voltak, ma valakik filmet néznek. Azért remélem valamikor aludni is lehet majd.

2008-09-09 23:13"

Nincsenek megjegyzések: