2008. szeptember 20., szombat

Bejegyzés 3

"
Wien

Bizony, megint. Szerdán voltam Dincsimmel Bécsben. Sajnos nem volt szép idő, így a Dunában lábat lógatunk- terv nem jött össze. Helyette volt Prater. Szegényt felcibáltam az óriáskerékre. Aztán én is frászt kaptam az első körnél, utána meg nem lehetett leszedni róla. Meg voltunk a leendő kolimnál. Jól eldugták, mit ne mondjak. De a metrómegálló... kár, hogy nem fényképeztem le. Majd legközelebb. Szóval kb. olyan másfél emelet magasan van, és a falát valami futó (borostyán? vadszőlő?) borítja. Szóval az tetszik. Az utca már kevésbé, de szavam se lehet, kicsi koli, van minden a környéken, ami kell, és elég egyszerű eljutni az egyetemre is. Voltunk még a Hundertwasser-háznál. Na, ott tudnék lakni! Tök jó színes. Csak sok a turista. De a kedvenc akkor is Vienna DC. Hogy ezen mennyit röhögtem itthon, mikor leesett (Washington DC...). Senki se mondja, hogy az osztrákoknak nincs humoruk! Amúgy meglepően gyorsan el lehet jutni a város egyik pontjából a másikba. Az útikönyvek meg hülyék. Mindig azt hittem, még tök messze járunk, mire kiderült, hogy ott is van előttünk, amit keresünk. A legnagyobb ilyen kopp az Anker-óra volt. Szerintem messze van a Stephansdomtól. Persze. Kb. 3 percre.

Summa summarum: Ich liebe Wien.

2008-08-17 12:09"

Nincsenek megjegyzések: