2008. október 1., szerda

Arrival

Megjöttem!
Kifelé kicsit döcögősen indult, de hála Katinak és a korábbi utaknak, simán landoltunk Erdbergen. Innen az U3 bevitt a Westbahnhofig, ahol elváltak útjaink, ugyanis szegény Kati Liesingben kapott szobát. Jómagam némi zöldhasú beszerzése után az U6 vonalán indultam tovább, a Währinger Strasse, Volksoper nevezetű megállóig. (Szerencsére mindenütt van lift, különben ennyi cuccal nem tudom mit csináltam volna...) Koliban kipakolás, ismerkedés a szobatárssal, akinek sajnos nem tudom a nevét... 10:51-kor el is indultam az egyetemre, kimetróztam magam (U6-U3-U2), aztán az egyetemen eltévedtem... Bizony, amikor mindenhol ajtók nyílnak, és folyosók csatlakoznak egymásba, akkor nem nehéz eltévedni. Miután sikerült az épület másik végén kikötnöm, bementem a főbejáraton. Az Erasmus-irodában szokás szerint jó fejek voltak, kaptam egy rakás papírt, meg holnap lesz délelőtt tájékoztató (net, diák, órák). Most várom Kati válaszát, aztán nyakunkba vesszük a várost.

Nincsenek megjegyzések: