2008. november 25., kedd

Varázsfuvola

Der Zauberflöte.
Bezony, mint említettem volt pár bejegyzéssel korábban, hétfőn megnéztük a Varázsfuvolát. Ez is modernizált, mint a Sevilla-i borbély volt, csak az kicsit mozgalmasabbra sikerült. Ezen néha majdnem elaludtam, ami állva nem kis teljesítmény, valljuk be. Biztos némi tünde-vér is folyik az ereimben. Visszatérve az operához, megint taroltak a kissrácok, ezúttal hárman voltak, és irtó édesek. Papageno nekem nem tetszett, de a Pamino-Pamina kettős nem volt rossz. Az abszolút kedvenc viszont Sarastro. Elegáns, csodálatos hang, és egész kis kedves szöveg. Az Éj királynőjét is meg kell említeni, természetesen, de neki csak a ruhája volt jó...
Ma voltam könyvtárban, gépestől, rájöttem, hogy kell netezni. Olvasgattam egy sort, aztán ki nem találjátok. Igen, Botz. Ma éppen az átlag, módusz, medián volt a központi téma. Kaptunk meghívót a Mauthausen-konferencia megnyitójára csütörtökön. Majd keresek valakit, aki eljön velem.
Holnap elvileg tali Wiwivel, aztán könyvtárba megyek a könyvekért, amiket kikértem, aztán meg egykor Alexékkel találkozom, és elmegyünk valahova kajálni. Egyelőre ennyi van tervbe véve, aztán a többi majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések: