2008. november 11., kedd

HP

Azaz Harry Potter.
Hát igen, ez fémjelzi itteni napjaimat. Hol fanfic - magyarul, nagyritkán angolul, hol a 3. kötet németül - valamikor pár hete betévedtem Vivivel egy könyvesboltba, és megvettem, azóta azt olvasgatom a tömegközlekedési eszközökön. Ez 9,20 volt. Ma meg... elindultam egy beszélgetésre a Juridicum mellé, de hát útközben van egy Kuppitsch. Na igen, oda muszáj bemenni, mert rengeteg (3 szint!) könyv van, egyik-másik hihetetlen potom pénzért, pl. egy euróért. Jó, azok általában olyanok is, mármint nem valami érdekesek, de az 5-10 eurós kategória már egészen érdekes, vallástöri, töri, filozófia, szépirodalom, meg sok minden más. Szóval betévedtem oda. Az akciós pult szemrevételezése, tekintve, hogy volt belőle vagy 10, eltartott egy darabig. Már majdnem vettem egy öt eurós könyvet az iszlámról / világvallásokról / szent iratokról (ezek között vaciliáltam), mikor bevillant a képbe két kupac mögött egy Harry Potter felirat. Hm, nézzük, mivel van dolgunk. Mikor megláttam, mi az, körülbelül öt másodperc alatt felmértem a helyzetet: két darab van csak. Akkor visszük. Nyomós érvekből mellette három volt: a kedvenc kötetem, angolul van, ééééésss
9,95 euró!!!
Ez meggyőzött. Olcsóbb, mint a német és a magyar. Le is csaptam rá gyorsan, még nézegettem egy darabig, majd mivel zárás volt, gyorsan fizettem, és vígan flangáltam vissza a villamosmegállóba becses szerzeményemmel. Mondanom sem kell, az előadásra ezek után nem ültem be...
Szóval eddig ~ 20 eurót költöttem el HP-re, és feltett szándékom szülinapi ajándék címen újabb legalább 10 eurót kisírni az otthoniakból, hogy ugyanezt a részt megvegyem németül. Drukkoljatok, mert elég rosszul áll a szénám otthon...
-----------------------
A szobatársam mit kérdezett, mikor megmutattam az előbb, hogy mit vettem? Na? Hogy van-e még...

Nincsenek megjegyzések: