2008. október 7., kedd

Kein Titel.

Hétfő:
Huh, hát már nem is emlékszem, olyan rég volt... :) Szóval Voltam az Erasmus-irodában - nincs diák. Jó. Találkoztunk Katival, átmentünk a számítógépekhez, aztán Petivel a Campusra. Mivel neki órája volt kettőtől, elmentünk sétálni. Voltunk a Schwedenplatzon, a McDonaldsban (mielőtt bárki azt hinné, hogy ennyire imádom a junk food-ot, el kell áruljam, itt lehet a legolcsóbban meleg ételre szert tenni. 1 euró a szendvics, a saláta, a capuccino, az almáspite is). Na, mondanom se kell, voltak ott is magyarok - ugye a Duna-csatorna másik oldalán van a Collegium Hungaricum, meg van itt egy magyar étterem is. Innen vissza az egyetemre, beültünk Peti utolsó órájára: Späte Neuzeit - Fundamentalismus, Terrorismus. Nekem tetszett, szerintem nekik annyira nem. Hát, még ha elmondom Hajnal tanár úrnak, hogy Heinz Halm jön előadni... :D Aztán go home, és itthon rájöttem, hogy ajajj, nekem valami tesztet kéne írnom holnap... Totál kibuktam, de kb. két óra rinyálás után abbahagytam. Minek?! Aztán alvás.
Kedd:
Ma sikerült háromnegyed tizenkettőre beérnem. Tök jó. Lett Ausweis-em!!! Irány a WL-pénztár, Semesterticket. Könnyebb lettem 128,50 euróval. De január 31-ig semmit nem kell vennem. Juppppíííí! Mivel egyig még volt fél órám, beiratkoztam a könyvtárba is. Katival bementünk egy után Edelmayerhez - ő a koordinátorunk, aki jó időtöltést kívánt (tisztára, mint Majoros.) Aztán elmentünk könyvet venni, mert a szobatársam mondta, hogy 10 (!!!) euróért vett egy képes, egynyelvű szótárat. Nosza rajta, mi is vettünk. Aztán kiültünk egy padra a Campuson. Kiderült, hogy B. Lilla Kati szobatársa volt a koliban. Aki egyszer csak feltűnt az egyetemen. Végül nem derült ki, hogy az arab tanszékre ment-e, mert ott nem láttam. Na, de én beültem a Mediensprache 1-re. Tök jó óra, még értettem is, miről van szó. Csak nem ártott volna kinyomtatni a Skriptumot... Szóval arra járni fogok. Aztán elmentem az első hivatalos, itteni, német nyelvű órámra: Attraktivät des Nationalsozialismus. Az óra eleje azzal telt, hogy a tanár elküldte az elsősöket. Aztán a teszt. Mondtam neki, hogy izé, ez így nekem nem fog menni. Erre mondta, hogy írjam meg magyarul, egy kolléganője tud magyarul, majd az elolvassa, csak nyugi. Ja, jó. Na, azóta happiness. :)

Nincsenek megjegyzések: