2009. január 7., szerda

Endlich. Österreich.

Visszaértem egy darabban. Persze Sopronban a nemzetközi pénztár bezárt 17:15-kor, a szhelyi vonat meg beért 17:36-kor. Vettem jegyet a kalauznál. Helyes srác, már párszor találkoztam vele. A Blaufränkischland-ra meg már lassan bérletem lesz, ha így folytatom, mert folyton azzal jövök-megyek.
Van jegyem Bp-re. Kíváncsi leszek rá, mert 13 euró volt, oszt a zug meg Railjett. Amire 22 eurót kóstál a jegy.
---------------------------------
Kaptam ma egy köre-mailt, horoszkóposat. Eszerint a következők jellemeznek:
SKORPIÓ - A komoly
Nagyon energikus. Intelligens. Féltékeny és/vagy birtokolni vágyó.
Dolgos. Nagyszerűen csókol. Rögeszméssé vagy titokzatossá válhat.
Sokáig neheztel. Vonzó. Határozott. Tartós partnerkapcsolatot szereti.
Beszédes. Romantikus. Időnként énközpontú. Szenvedélyes és
lobbanékony.

Szerintetek?

Nincsenek megjegyzések: